AKL Tech Dayssa pureudutaan jälkimarkkinoinnin tulevaisuuteen

Millaiselta näyttää jälkimarkkinoinnin tulevaisuus? Miten korjaamon kannattavuuden mittaus saadaan päivittäiseksi toiminnaksi? Tiedätkö, mitä teknologian ja alan muutostiedot tuovat tullessaan? Millaisia hyötyjä yritys-oppilaitosyhteistyö voi tuoda? Näihin ja moniin muihin ajankohtaisiin kysymyksiin saat vastauksen AKL:n järjestämässä jälkimarkkinoinnin osaajatapahtumassa. 

AKL Tech Day on päivän kestävä tapahtuma, joka on kohdistettu jälkimarkkinoinnin rajapinnassa toimiville henkilöille ja alan sidosryhmille. AKL:n kehitysjohtaja Jari Ketolan mukaan osaajatapahtumalle on nähty selkeä tarve. ”AKL Tech Dayssa tarkastelemme kokonaisvaltaisesti ja eri näkökulmista, miten teknologian kehitys ja nopea muutosvauhti vaikuttaa koko autoalaan. Huolto- ja korjaamotoimijat, vakuutus- ja katsastuspuolen henkilöt, sekä muut autoalan palveluntarjoajat kohtaavat yhä lisääntyvässä määrin uutta teknologiaa ja niihin liittyviä haasteita tulevaisuuden tarpeiden ymmärtämiseen.”

Vuoden 2020 tapahtuman teemana on Kestävästi tulevaisuuteen, jonka alla jälkimarkkinointia tarkastellaan energiatehokkuuden, kestävän kehityksen, kilpailukyvyn ja koulutuksen näkökulmista. 

AKL:n tavoitteena on edistää autoalan elinvoimaisuutta

Tech Day osaajatapahtumassa käännetään haasteet uusiksi mahdollisuuksiksi ja syvennytään tulevaisuuden teknologiaan. Se tapahtuu mielenkiintoisilla puheenvuoroilla, case-esittelyillä, hands-on työpajoilla sekä kumppaneiden esittelypisteillä. Luvassa on myös rentoa verkostoitumista monipuolisessa seurassa. 

Tapahtumassa on ammatillinen koulutus vahvasti mukana

AKL Tech Day korvaa aikaisemmin toteutetun Opettajapäivät-tapahtuman. Opetusalan ammattilaisille AKL Tech Day tarjoaa oman osaamisen kehittämistä, alan uusinta tietoa sekä yritys-oppilaitosyhteistyön vahvistamista. Näin alan toimintaedellytyksiä tuetaan ja turvataan jatkossakin. ”Kun saman katon alle kokoontuu kaikki jälkimarkkinoinnin kanssa sidoksissa olevat tahot, luo se erinomaiset puitteet oppimiseen ja tiedon jakamiseen, yhteiseen kehittämiseen sekä verkostoitumiseen. Toivotamme kaikki jälkimarkkinoinnin tahot tervetulleiksi AKL Tech Dayhin 22.4.2020 Jyväskylän Paviljonkiin”, Ketola tiivistää. 

Jaa

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Lue myös

Pysy kyydissä

Tilaa uutiskirje ja kuulet Tech Day -uutiset ensimmäisenä.

Copyright Autoalan Keskusliitto ry 2020 © Tietosuojaseloste 
Käytäthän modernia selainta. Sivusto ei tue Internet Exploreria.